- uw klacht mag niet anoniem zijn
- uw klacht mag niet discriminerend zijn
Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? Dan kunt u geen klacht indienen. Wel kunt u bezwaar maken of beroep indienen.
Klacht indienen per post of mail
U kunt uw klacht ook schriftelijk of via de mail indienen bij de gemeente. We hebben in ieder geval nodig:
- uw naam en adres
- uw telefoonnummer en e-mailadres
- toelichting van uw klacht
- uw handtekening
U kunt uw brief sturen naar:
- Gemeente Venlo
Postbus 3434
5902 RK Venlo
info@venlo.nl
Wat gebeurt er met uw klacht
- de gemeente beoordeelt uw klacht vertrouwelijk
- het is mogelijk dat u uw klacht mondeling moet toelichten
- u krijgt bericht met een antwoord op uw klacht
Niet eens met het besluit over uw klacht
Bent u het niet eens met de beslissing of met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u terecht bij de Nationale Ombudsman.
Klacht over buurt
Heeft u een klacht of tip over uw buurt? Is de verlichting in uw straat kapot? Last van illegale dump van afval, een verstopte riolering of losse stoeptegel? Maak een melding.